Amfion pro musica classica

Vastaa aiheeseen: Uudeksi päätoimittajaksi Jarkko Hartikainen

Etusivu Foorumit Uutiset Uudeksi päätoimittajaksi Jarkko Hartikainen Vastaa aiheeseen: Uudeksi päätoimittajaksi Jarkko Hartikainen

Orfeus
Osallistuja

Mieluummin niin, että ne jotka haluavat pelata vain omaa nimi-titteli-ansioluettelo-arvosana-arvoasema-(arvo)valta-minä-minä-minä-kuulapyssypeliään ja ampua kaikki muut kuoliaiksi tieltään, muuttavat esittelemään ja ihailuttamaan itseään omalla nimellään nimetylle nimipalvelimelle.

Orfeus on nimi, joka tekee musiikin, muusikot ja säveltäjät tarpeellisiksi ja antaa sille/heille syvimmän ja korkeimman merkityksen. Minun nimeni tai teidän nimenne ei sitä tee.

Lgrohn on nimi, joka tekee (pyrkii tekemään) kaiken musiikin, kaikki muusikot, kaikki säveltäjät, kaikki asiasisällöt, kaiken merkityksen, kaiken keskustelun ja kaikki muut ihmiset tarpeettomiksi. Hänkö tässä nyt sanelee foorumin tulevaisuuden ehtoja?

Amfionin (varsinkin) edellinen ja (myös) nykyinen (miespuolinen) päätoimittaja ovat nimiä, jotka onnistuivat tappamaan keskustelun – ja koko foorumin tarkoituksen – ja kuvittelivat/kuvittelevat touhujensa jälkeen, että se on herätettävissä henkiin kuolleena syntyneillä ideoilla(an).

Keskustelupalsta ei ole toimituksen toimitusaluetta, eikä päätoimittajan päällepäsmäröimää pää-älliköintiä.

Kritiikki ei kuole, keskustelun voi tappaa”.

Siis:
Onnea uudelle päätoimittajalle!
Älä kuuntele edeltäjiäsi!