Etusivu › Foorumit › Muut aiheet › Huippumuusikko kiikissä hömppään › Vastaa aiheeseen: Huippumuusikko kiikissä hömppään
Jopas nyt jotakin. Minä olen kirjoittanut ”runsaasti viitteitä harhaisiin oppeihin ja kirjoihin”. Sattumalta tiedän noista asioista, koska olin aikoinaan Nils Mustelinin jälkeen Skepsis ry:n puheenjohtaja. Ei ole minun syyni, että new age on täydellistä roskaa ja että Gothonilla on tuollainen musiikin filosofiaan liittyvä pakkomielle. Olen jättänyt Gothonin pahimmat rimanalitukset siteeraamatta. Moderaattori itse aloitti yhden puhtaan hömppäketjun, joten siinä on pullat uunissa.
20 vuotta netissä keskustelleena huomautan, että en ole syyllistynyt nettietiketin vastaiseen keskustelijoiden mollaamiseen vaan ASIOIDEN mollaamiseen, mikä on aina ok. Mutta moderaattori on rikkonut moderaattorina nettietikettiä jättämällä minuun kohdistuneet henkilökohtaiset solvaukset huomiotta, Orfeus… ASian tekee vakavammaksi se, että nuo solvaukset on säännön mukaan tehty nimimerkin suojassa.
Jos moderaattori esittää minulle kauniin anteeksipyynnön, voin vielä harkita tämän muuten pystyyn kuolleen foorumin aktivointia..